nikitanik: (ілюзія)
[personal profile] nikitanik
Вот есть территория, с которой некоторая группа людей получает дань. Это называется «государством».
Война между народами невозможна.
Но откуда же в этом деле взялись «народы» - все эти немцы с англичанами? Появление на сцене «народов» - это просто этап неостанавливающегося ни на секунду процесса роста государства.
... Государства успешно спрятались за «народами»

http://vzua.livejournal.com/117341.html

Современные массовые протесты все чаще по своему характеру (а не по целям или намерениям участников) направлены против существующей политической системы. Но они не могут ее отменить. В лучшем случае, они способны привести к косметическому ремонту, в худшем — перезагрузить систему, после чего она начинает работать еще более ожесточенно. Государство надежно изолировано от людей и их воля, высказанная то ли на выборах, то ли на массовых акциях протеста не способна изменить государство, все это, в итоге, лишь идет ему на пользу. Поэтому, если мы хотим, чтобы «эти козлы» перестали лезть в нашу жизнь, нам нужно искать дорогу к Ородруину.


http://vzua.livejournal.com/118337.html

Date: 2013-06-05 03:37 pm (UTC)
From: [identity profile] nik-adams.livejournal.com
То що, анархія- мати порядку?:)

Date: 2013-06-05 03:59 pm (UTC)
From: [identity profile] nikitanik.livejournal.com
Та ні, я за державу. НМД - якою б не була ця держава, однаково вона краще, ніж без неї. Кращого способу існування, ніж в рамках власної держави, для народу немає. Тобто: (значно) краще почувається той народ, який свою власну державу має (на відміну від того народу, який власної держави не має).

Це не заперечує визначення, що його дав автор-лібертаріанець vzua:

территория, с которой некоторая группа людей получает дань. Это называется «государством».

НМД так і є.

Date: 2013-06-05 04:23 pm (UTC)
From: [identity profile] nik-adams.livejournal.com
Наш викладач історії так описував створення Київської Русі: прийшов князя Олег з дружиною в Чернігів і сказав: тепер будете платити данину не хазарам, а мені:)

Date: 2013-06-05 07:53 pm (UTC)
From: [identity profile] nikitanik.livejournal.com
Точно і влучно!
Власне, так і є!
From: [identity profile] ihorburdyak.livejournal.com
Мабуть автор не має рації. Коли європейці відкрили Америку, то спостерігали, як індіанські племена (не нації і не народи) воювали між собою. Стрілами і списами. Всі дорослі (і не дуже) мужчини були воїнами. Воювали з різних причин. І з економічних (території для полювання), і із-за "дрібниць" - всякого роду образи, наприклад, насміхання над культом іншого племені (часто й боги у кожного племені були свої, чи вшановували одних і тих богів по-різному), над племенними традиціями. Скальпи ворогів були ніби медалі чи ордени.
Те саме спостерігалося і в Африці, Австралії...
Не держава "придумала" війну. Війна була "передана" державі від додержавних людських спільнот.
From: [identity profile] nikitanik.livejournal.com
Так, правильно!
Ось ще один переконливий приклад - чукчі і і взагалі війни полярного кола:
http://parasonium.livejournal.com/10883.html

Стаття вікі "Присоединение Чукотки к России":
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5_%D0%A7%D1%83%D0%BA%D0%BE%D1%82%D0%BA%D0%B8_%D0%BA_%D0%A0%D0%BE%D1%81%D1%81%D0%B8%D0%B8
Edited Date: 2013-06-06 07:57 am (UTC)
From: [identity profile] ihorburdyak.livejournal.com
Ще один приклад, який спростовує цю тезу.
Десятки років ворогували два гуцульських роди — Палійчуки та Гутенюки.
Вдало названий твір: "Тіні забутих предків". Сучасні нащадки Палійчуків та Гутенюків уже й не знають причини, яка призвела до "війни". Та знають одне - воювати треба. Це справа честі.
From: [identity profile] reputsa.livejournal.com
для вас поняття "дезертир" щось означає?

Date: 2013-11-05 10:07 pm (UTC)
From: [identity profile] reputsa.livejournal.com
що саме ві хотіли уточнити?

( в продовження http://ihorhulyk.livejournal.com/46524.html?thread=294844#t294844 )

Date: 2013-11-06 06:05 am (UTC)
From: [identity profile] nikitanik.livejournal.com
Відповідаю по пунктах на http://ihorhulyk.livejournal.com/46524.html?thread=320700#t320700:
1.Про газ і плити пропускаю - ми обговорюємо те, що _є_, а не те, що _могло би бути, якби..._
2.Ми обговорюємо саме ПДР (як вони є і про які Ви сказали "непотрібні")
3.Щодо "грабунку громадян на Столичному шосе" -не відповідаю: це вже було б обговорення корупції, а не ПДР. Я останні 7 років мешкаю у Франції; за цей час ЖОДНОГО разу не мав ЖОДНИХ контактів з поліцією під час водіння. Не помітив ЖОДНИХ ознак грабунку. Але як можна було б їздити "без правил" - спробував уявити собі і не зміг. Розкажіть, якщо знаєте.
Натомість ось Вам реальна замальовка з реального життя: Літо. Спека. Жінка припаркувалася біля аптеки. В машині в дитячому сидінні спить немовля. Жінка виходить з машини і закриває її - поліцейський тут як тут;
- Мадам, Ви куди? беріть дитину з собою.
- Та я на хвилиночку, ось в аптеку, ліки заберу й повернусь... Дитина спить, нащо її будити?
- Мадам, Ви що, з поліцією сперечаєтесь?!
- Та ні, ні, вже беру (відкриває двері і витягає дитину з машини).

Прокоментуйте цю (повторюю, реальну) ситуацію бдлск
From: [identity profile] reputsa.livejournal.com
почитайте коментарі власника журналу.

ми обговорюємо те, що є, чи те що є?
From: [identity profile] nikitanik.livejournal.com
Я вперше чую про це
Ніколи не стикався
Прошу надати якісь посилання на підтвердження того, що говорить власник журналу
From: [identity profile] reputsa.livejournal.com
ви що взагалі з дубу звалились? OMG! Спитайте власника журналу.

а як вам ДЕРЖАВНА ЗАБОРОНА приймати дітей у дитячі садки протягом навчального року? Тільки у вересні?

а як вам державна заборона відвідування дитсадків дітьми без щеплень?
From: [identity profile] nikitanik.livejournal.com
1.Я з Вами дискутую, а не власником журналу. Це Ви, хто повинен підтвердити свій аргумент посиланням.

2.Окремий місцевий випадок

3. Щодо щеплень - окрема тема. Ви лікар, медик? і я ні.

ПДР

Date: 2013-11-06 09:02 am (UTC)
From: [identity profile] reputsa.livejournal.com
Як ви дивитись на обмеження швидкості в 60 км на годину на 8 (ВОСЬМИ) смуговій трасі довжиною в 12 кілометрів. На трасі немає світлофорів, немає однорівневих перехресть. Вона облаштована укріпленою розділовою смугою, з'їздами і т.і.

Re: ПДР

Date: 2013-11-06 01:02 pm (UTC)
From: [identity profile] nikitanik.livejournal.com
Це дурня, але це окремий місцевий випадок. В Європі немає нічого подібного

поліцейський та мадам

Date: 2013-11-06 09:15 am (UTC)
From: [identity profile] reputsa.livejournal.com
мені стає вже зрозумілою ваша інфантильність )))
Ми живимо трохи в різних місцях. Європа поки що не доросла до пострадянської стадії. Європа повним ходом рухається у фашизм та у соціалізм. Ви живите в 1970х роках Радянського Союзу. В половині моїх апеляцій до вашого розуму та логіки, ви ображаєтесь?

1) яке діло поліцейського до того, що робить мадам?
2) з яких це пір поліцейський став богом? (що з ним не сперечаються)
2) чому мадам не послала цього поліцейського куди подалі? Бо, поки що, дешевше з цим мудаком не сперечатись?

чому ви вважаєте, що будь яке чмо, що вчепило форму, має право залазити вам в труси?

Re: поліцейський та мадам

Date: 2013-11-06 01:07 pm (UTC)
From: [identity profile] nikitanik.livejournal.com
1.*Європа поки що не доросла до пострадянської стадії. Європа повним ходом рухається у фашизм та у соціалізм*
Що в соціалізм - погоджуюсь, що у фашизм - питання дискусійне (потрібно визначити поняття "фашизм")

2. Ви знаєте, скільки дітей загинуло у закритих машинах - причому у страшних муках загинуло? Всі "ізми" на світі не варті смерті однієї дитини! Я ПОВНІСТЮ і БЕЗЗАПЕРЕЧНО підтримую ЗАБОРОНУ залишати дітей у закритих машинах.



From: [identity profile] reputsa.livejournal.com
а це з якого дива? може прокоментуєте?
From: [identity profile] nikitanik.livejournal.com
Ганебний соціалістичний податок
From: [identity profile] reputsa.livejournal.com
це не є звичайним грабунком посеред дороги?

від того, що це прописали в "законі" купка злодіїв, це перестає бути грабунком серед білого дня?

наостанок

Date: 2013-11-06 09:34 am (UTC)
From: [identity profile] reputsa.livejournal.com
ви стверджуєте, що цікавитесь лібертаріанством.

абсолютно всі питання, що ви задаєте, розжовано в інтернеті настільки, що зуби зводить. (Окрім звичайно окремих місцевих випадків)

Ви прочитали про Сомалі?

Ви читали: Фридрих Август фон Хайек ДОРОГА К РАБСТВУ?

Це клубок, з якого можна тягнути будь яку ниточку.

Або ви почнете користуватись своїм розумом, або ви переросток-дєбіл, що вперше побачив червоний чайник, і в нього потекла слина нічого не зрозумієте.

вибачайте, якщо образив.

користуйтесь СВОЇМ розумом.

Re: наостанок

Date: 2013-11-06 01:14 pm (UTC)
From: [identity profile] nikitanik.livejournal.com
1.Всі питання, чому лібертаріанство це тільки теорія і не може бути втілене на практиці, не менше розжовані в інтернеті.

2.Дебіл - це той, хто висловлює твердження чи думки, які явно протирічать тому, що думаємо ми самі з цього приводу. Хіба не так?

3.То Ви пропонуєте користуватися СВОЇМ розумом, чи читати Хайєка?

Date: 2013-11-06 06:18 pm (UTC)
From: [identity profile] reputsa.livejournal.com
1) заперечуємо загальне часткою
2) посилаємость на авторитетів
3) обмежуємоє поняття
4) перебріхуємо факти
5) підмінюємо терміни
6) визнаємо відсутність явища через відсутність власного досвіду
7) зводимо до констатації
8) підміняємо напрямок теми
9) перевизначаємо терміни
10) ігноруємо питання

Date: 2013-11-06 06:37 pm (UTC)
From: [identity profile] nikitanik.livejournal.com
Простите... часовню тоже я развалил?!(с)
.......
На Вашому місці я б взагалі не спілкувався з таким брехуном і перебріхувачем.

Profile

nikitanik: (Default)
nikitanik

December 2020

S M T W T F S
   12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jul. 31st, 2025 06:25 pm
Powered by Dreamwidth Studios